Culler de Pau Km 1

Categoría
& Co
Detalles de Proyecto
Paños, caminos de mesa, manteles, recipientes textiles reutilizables, delantales de sala y cocina e incluso uniformes

 

TEJIDOS PARA COCINA

Hemos realizado soportes textiles y delantales para Javier Olleros, estrella Michelin, y su restaurante Culler de Pau que cuenta con delantales y uniformes exclusivos que combinan el lino con el tejido tecnológico repelente de la suciedad.

 

O Deseño dos diantais e os uniformes e a propia chaquetilla de cociña estivo baseado en distintas inspiracións todas de orixen galego. As mulleres adoitan a levar uns mandilóns que as caracteriza e o mesmo lle serve para cociñar coma para ir a horta.

 

Este produto ten de novidoso a misrura dos materiais que representan a tradición do tecido, o gusto polos materiais naturais e a innovación,o feito de que está confeccionada dun xeito artesanal, e partindo dun deseño que se inspira na vestimenta galega.

 

La cocina transmite experiencias, cuidado y esmero por un cliente que busca además de la excelencia en la comida, un lugar agradable y lleno de personalidad donde no sólo saciar su apetito sino compartir momentos únicos, la atmósfera del establecimiento, e incluso los utensilios contribuyen a contar esta experiencia culinaria.